Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Motocykl Miejsko Turystyczny


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
131 odpowiedzi w tym temacie

#21 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 507 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 27 lipiec 2016 - 12:54

nie rozsądniej by było zostawienie sobie mt do miasta a na trasy kupić drugie duże turystyczne moto?

 

Doskonały plan, pierwszy jaki mi zaświtał w głowie... tylko że nie mam gdzie tego trzymać. Póki miałem tylko auto to trzymałem pod wiatą, kupiłem 125 i jakoś się tam od biedy mieściły, kupiłem MT07 i niestety musiałem kupić garaż żeby trzymać i auto i moto, ale miejsca na drugie moto już nie ma. No chyba żeby kupić większy garaż :)



#22 Pit71

Pit71
  • Dawca
  • 422 postów
  • Imię:Piotr
  • Motocykl:Varadero XL1000V
  • Lokalizacja:EL
  • Karta FŁM:0308

Napisano 27 lipiec 2016 - 13:17

Cicho siedziałem,bo nie lubię chwalić swojego.Do Viadra nie namawiam bo szukasz nowego sprzęta,może nowa Afra?Przymierzyć się w Łodzi można.


"Lepszy głupiec wędrujący po świecie od mędrca, który siedzi w domu"


#23 MaDDoggY

MaDDoggY
  • Dawca
  • 258 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Kawasaki Z750S -> Honda CBF 1000 FA
  • Lokalizacja:Konstantynów Łódzki/Łódź

Napisano 27 lipiec 2016 - 17:51

A co z nowym Triumph'em Tigerem 1050 Sport ? Jeśli nie będziesz chciał zjeżdżać z asfaltu to sprzęt też warty rozważenia jednak to nie japończyk.


Użytkownik MaDDoggY edytował ten post 27 lipiec 2016 - 17:52

  • KACZY i matthewspl lubią to

#24 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 188 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 29 lipiec 2016 - 20:32

Ja jestem na etapie wyboru takiego miejsko turystycznego. I padło na FZS1000. Jestem pełen obaw co do przydatności tego w mieście ale na trasie będzie miodnie.


Live slow!!!
 


#25 kabzior

kabzior
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 507 postów
  • Imię:Jacek
  • Motocykl:MT-07
  • Lokalizacja:Łódź Bałuty

Napisano 30 lipiec 2016 - 10:15

A co z nowym Triumph'em Tigerem 1050 Sport ?

 

1050 jak 1050, ale widzę że jest Triumph Tiger 800XC i on ląduje na liście potencjalnych kandydatów :)


  • Aidekk i matthewspl lubią to

#26 kamin

kamin
  • Użytkownik
  • 64 postów
  • Imię:Stanisław
  • Motocykl:FZS 1000
  • Lokalizacja:Witonia

Napisano 30 lipiec 2016 - 19:09

- padło na FZS1000. Jestem pełen obaw co do przydatności tego w mieście

- a bardzo fajnie po mieście się nim śmiga, niewiele cięższy od 600tki nie trzeba machać biegami - dwa pierwsze wystarczą :)
  • Rebel lubi to

#27 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1536 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 30 lipiec 2016 - 22:38

e tam dwa pierwsze. wrzucasz 5/6 i redukować nie trzeba :biggrin: 


Użytkownik krzychoslav edytował ten post 30 lipiec 2016 - 22:39

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

icon3.png


#28 kamin

kamin
  • Użytkownik
  • 64 postów
  • Imię:Stanisław
  • Motocykl:FZS 1000
  • Lokalizacja:Witonia

Napisano 31 lipiec 2016 - 10:37

Tak też można :riding:  Mam przelotowy tłumik, trochę przeregulowałem zawór exup - pokrętłami pod zbiornikiem paliwa żeby się trochę później otwierał - lepiej się zbiera z dolnych obr. nikogo oczywiście nie namawiam, ale u mnie to działa :)


  • krzychoslav lubi to

#29 Normalny

Normalny
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Imię:Krystian
  • Motocykl:Honda VFR800i
  • Lokalizacja:Zgierz

Napisano 07 listopad 2016 - 09:48

moim zdaniem najlepszym połączeniem jest HONDA VFR 800i :)


  • Aidekk lubi to

HONDA - Horendalny Obiekt Nie Dla Amatora :)


#30 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 188 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 10 listopad 2016 - 13:52

Za regulację wentyli i cokolwiek przy układzie zasilania serwisy dają zwyżkę +100% standardowej ceny. Też rozważałem VFRkę ale własnie koszty serwisowania mnie zabiły. Faktem jest że nie robi się tego codziennie, ale przy starych motkach już trzeba myśleć o kosztach serwisu.


Live slow!!!
 


#31 Normalny

Normalny
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Imię:Krystian
  • Motocykl:Honda VFR800i
  • Lokalizacja:Zgierz

Napisano 10 listopad 2016 - 17:04

koszty serwisowania? miałem kilka już moto i nie widze aby koszty utrzymania VFR był wyższe


moim zdaniem moc w FZS1000 jest za duza na turystyka = zabiera przyjemność z jazdy, ten silnik jest zywcem wziety ze sporta i tam jest jego prawidłowe miejsce :)

co innego np Bandit1200 - 100KM i ten przecudny moment obrotowy = miodzio :)


HONDA - Horendalny Obiekt Nie Dla Amatora :)


#32 dark.o

dark.o
  • Użytkownik
  • 34 postów
  • Imię:darek
  • Motocykl:xj600n
  • Lokalizacja:lodz

Napisano 10 listopad 2016 - 19:36

Normalny, czemu Twoim zdaniem moc zabiera przyjemność z jazdy? Mógłbyś rozwinąć?
  • Piuriel i Marttino lubią to

#33 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1536 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 10 listopad 2016 - 19:59

@Normalny absolutnie sie z Toba nie zgodze. Duza moc + fajna pozycja robi z niego swietnego turystyka, moment tez niczego sobie. Fakt, silnik wziety z R1 ale zmniejszona moc, inaczej jedzie + 230 kg to jednak nie masa sporta. Ma kopa na wysokich obrotow ale nie az tak jak R1. Mozna fajnie wygodnie podrozowac z bagazem i pasazerem :)

Wyjasnij mi w jaki sposob moc ogranicza przyjemnosc z jazdy? Wydaje mi sie, ze jest wrecz odwrotnie :)

I zeby nie bylo, ze wyssane z palca, jezdze FZS1000, co prawda nie zrobilem nia jakos duzo (jakies 16k km) :)

Wysłane przez gołębia pocztowego

Użytkownik krzychoslav edytował ten post 10 listopad 2016 - 20:01

  • Marttino lubi to

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

icon3.png


#34 Marttino

Marttino
  • Użytkownik
  • 319 postów
  • Imię:marcin
  • Motocykl:Triumph Tiger 955i
  • Lokalizacja:rokiciny

Napisano 10 listopad 2016 - 20:26

Normalny czy ty jezdziles kilofazerem?
Ja latalem 3 sezony nie zauważyłem żeby było kucy za dużo wrecz przeciwni.
przy moim wzroscie 1.90 pozycja wygodna plecak zadowolony i jeszcze jedno trzy kufry zapakowane i lecisz.

#35 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 188 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 10 listopad 2016 - 22:30

koszty serwisowania? miałem kilka już moto i nie widze aby koszty utrzymania VFR był wyższe


moim zdaniem moc w FZS1000 jest za duza na turystyka = zabiera przyjemność z jazdy, ten silnik jest zywcem wziety ze sporta i tam jest jego prawidłowe miejsce :)

co innego np Bandit1200 - 100KM i ten przecudny moment obrotowy = miodzio :)

 

Kilofazer ma niemalże taki sam moment co Bandit i dużo większą moc, jest w dodatku lżejszy. A osiągi do 7 k obrotów jakoś nie szczególnie powalają, taki osiołek trochę. Później robi się już "wystrzałowo" i nie wiadomo kiedy 250 i za pół godziny Włocławek. Jak chcesz jeździć spokojnie to w dolnych zakresach obrotów. To świetny motocykl, bardzo przemyślany i dopracowany. Może jedyny minus w mojej ocenie to zbyt miękki tył, trochę buja nie tam gdzie chciałbym, ale wyczytałem że wkładają tylny zawias od  Bety RR i jest pięknie ale twardo :-)

 VFR też fajny ale moim zdaniem Honda robi fajne i dobre moty ale tak k**ewsko bez charakteru, że szkoda słów. A ostatnio to juz wogóle. FZS to ma charakteru aż za dużo. 


  • Krzysiek rst1000 i Marttino lubią to

Live slow!!!
 


#36 Normalny

Normalny
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Imię:Krystian
  • Motocykl:Honda VFR800i
  • Lokalizacja:Zgierz

Napisano 14 listopad 2016 - 13:53

plis poczytajcie : http://www.motocykl-...Z1-Fazer,4013,1

 

ale nawet niepatrzac na ten artykuł powyższy dodam iż własnie ta duża moc zabija moment obrotowy a mianowicie jego elastyczność- sama wielkość momentu to nie wszystko panowie, ważna jest krzywa wykresu mocy/momentu motocykla tzn ze bandit1200/cbf1000 mają inna krzywą czyli ich moment obrotowy jest bardziej dostępny juz w niższym zakresie obrotów silnika niż w fazerze, któego trzeba mocniej kręcić. zarówno bandit jak i cbf bardziej liniowo i w moim odczuciu "miekko" oddają moc czyli bardziej "turystycznie" a fazer jednak ciagle jest agresywniejszy czyli bardziej "sportowy"


ciekawy jest tez test: http://www.swiatmoto..._Motocykli.html

 

w którym z kolei w teście porównawczym, mającym wyłonić najlepszy motocykl do podróży po zwykłych, pozamiejskich drogach CBF zwyciężyła, zostawiając w pobitym polu między innymi Yamahę FJR 1300 i BMW R 1200 GS.


HONDA - Horendalny Obiekt Nie Dla Amatora :)


#37 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1536 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 14 listopad 2016 - 13:59

@Normalny ale to ze inaczej oddaje moc to wcale nie znaczy, ze zabija przyjemnosc z jazdy! Moze Tobie lepiej na duzym Bandicie, ale kazdy ma inne odczucia, dla mnie Kilofazer jest swietnym motocyklem.

Wysłane przez gołębia pocztowego
  • Piuriel i Marttino lubią to

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

icon3.png


#38 Normalny

Normalny
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Imię:Krystian
  • Motocykl:Honda VFR800i
  • Lokalizacja:Zgierz

Napisano 16 listopad 2016 - 12:42

zgadza się, to jest moje zdanie, ktos inny może lubić uzywać turystyka jako sporta :)


HONDA - Horendalny Obiekt Nie Dla Amatora :)


#39 krzychoslav

krzychoslav
  • Dawca
  • 1536 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:SUZUKI SV1000S
  • Lokalizacja:Łódź - Stare Polesie
  • Karta FŁM:0080

Napisano 16 listopad 2016 - 12:45

Widzisz znowu, niby twierdzisz zs to Twoje zdanie, ale nadal probujesz wrzucic ze fazer to sport. On ma tylko silnik ze sporta, ale jest to jednoatka tak zmieniona ze miedzy r1 a fazerem roznica jest naprawde duza.

W takim razie bmw s1000xr to sport. Przeciez ma silnik z s1000rr.

Wysłane przez gołębia pocztowego
  • Piuriel i Marttino lubią to

"proste drogi są dla szybkich motocykli, kręte dla szybkich motocyklistów"

 

icon3.png


#40 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1523 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • Lokalizacja:Łódź-Radogoszcz
  • Karta FŁM:0172

Napisano 16 listopad 2016 - 14:12

zgadza się, to jest moje zdanie, ktos inny może lubić uzywać turystyka jako sporta :)

Lepiej mieć możliwość niż jej nie mieć :D


  • krzychoslav lubi to
...You can be better than that..





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!