Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
* * * * * 3 głosy

Niedzielna Szkoła - Czyli Jak Zejść Na Kolano By Nie Skończyło Się Raną!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
745 odpowiedzi w tym temacie

#741 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 898 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 821
  • LokalizacjaLodz

Napisano 05 styczeń 2017 - 17:29

mialem rozne sytuacje, wywalilo mnie kilka razy ale tylko odruchy ratuja!

wklejam filmik z moim udzialem: 27 sekunda lekko mnie wywalilo i powod to zly tor najazdu ale wyciagniete gazem i korekta ciala; 1:20 niespodziewanie dlugi winkiel i uratowany tylko dodaniem gazu bo moglo sie skonczyc w przepasci:(

trzeba sie szkolic ciagle i ciagle cwiczyc wiec 2017 z toru sie chyba nie ruszam
rozbijam namiot na torze i cwicze, cwicze i cwicze
  • Spons78 lubi to

#742 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 268 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • LokalizacjaRzgów

Napisano 05 styczeń 2017 - 19:37

wrzucam temat do analizy:

 

Jak dla mnie to brak koncentracji. Patrzyłem na licznik, chyba pokazuje w milach? Dobrze myślę?



#743 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1293 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • LokalizacjaŁódź-Radogoszcz

Napisano 05 styczeń 2017 - 19:41

Ciężko po filmiku analizować stan psychiczny. Panika/brak koncentracji złożyły się na popełnione błędy i jazda zakończyła się fatalnie i o tych błędach chwilowo mówimy, żeby ktoś kiedyś jadąc nie myślał o tym, że musi być skoncentrowany i nie panikować a o tym co ma robić.


...You can be better than that..

#744 Krzysiek rst1000

Krzysiek rst1000
  • Użytkownik
  • 268 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:Aprilia RST 1000
  • LokalizacjaRzgów

Napisano 05 styczeń 2017 - 20:02

No dobrze ale miał na liczniku 40 czy 50 , zakręt niezbyt ostry, wolno. Były nierówności na drodze i podrzuciło motor ale to nie powód aby jechać prosto. Chyba że licznik w milach i zapatrzył się na te muldy.

 

Poczytałęm książkę którą polecałeś i to ciekawa lektura. Regulacja zawieszenia jest wytłumaczona w nieco rozbudowany sposób. Ja robię to inaczej tj. ustawiam zgodnie z fabryką na stiff. Ugięcie motocykla po dosiadzie nie powinno być większe niż 3 cm - mierzymy na tylnym siedzeniu. No trzeba się przejechać czy jest sztywny i ewentualnie skorygować dwa pyknięcia w lewo lub prawo. Przednie zawieszenie to trzeba pokazać na żywo, raz odbicie.


  • Piuriel i piorczens lubią to

#745 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 898 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 821
  • LokalizacjaLodz

Napisano 06 styczeń 2017 - 22:44

Ksiazka poza regulacja zawieszenia nie olsnila mnie. Dobry byl jeszcze rozdzial o pokonywaniu strachu i to zapamietam napewno.

#746 Piuriel

Piuriel
  • Dawca
  • 1293 postów
  • Imię:Łukasz
  • Motocykl:PC40 CBR 600RR
  • LokalizacjaŁódź-Radogoszcz

Napisano 06 styczeń 2017 - 22:59

Masz większe doświadczenie. Mi wpadło parę punktów nowych do puli z czego się cieszę.
Mnie o wierze w przyczepność wpadło w oko. Generalnie, żeby ufać sprzętów i skupić się na technice i sobie.
...You can be better than that..





Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!