Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Ntv 650 Czy Jest Sens?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 s3nsei

s3nsei
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Imię:Seweryn
  • Motocykl:Junak 122
  • Lokalizacja:Łódź - RTK

Napisano 15 czerwiec 2016 - 05:52

Czesc, 

 

tutaj link: http://olx.pl/oferta...html#7ee654a2f2

 

pytanie brzmi czy jest sens połaszczyć się bo tanie i pancerne moto?



#2 StefanPL

StefanPL
  • Dawca
  • 68 postów
  • Imię:Stefan
  • Motocykl:Honda CB500
  • Lokalizacja:ŁÓDŹ

Napisano 15 czerwiec 2016 - 07:41

Jest to motocykl budżetowy na który nie każdy połasi się patrząc na obecny stan. Tak wiem że za te cenę nie ma co wydziwiać ale weź pod uwagę ze jeśli będziesz chciał ją kiedyś odsprzedać możesz mieć problem, a to co włożysz nie odzyskasz. Z drugiej strony potem możesz mieć moto do nauki jazdy które już zostanie u ciebie.

Ale do rzeczy sprzedawce pisze że opony ok wiec napisz do niego niech poda ci indeks opon, grubość bieżnika na bokach i środku oraz ich dokładną rozmiarówkę. Dobrze jak by były w rozmiarze dedykowanym dla tego motocykla (sprawdź to sobie), a choć widać że mają sporo bieżnika jeśli są starsze niż 5 lat to raczej czeka cię nie mały wydatek. Do mojej CB bardzo podobne opony wychodzą w okolicach 800 zł, wydaje mi się ze NTV miały identyczne.

Motocykl ponoć długo stał ale już ze zdjęć widać ze motocykl jest trochę zmęczony. Jak stał to do wymiany są olej, filtr - 120 PLN, płyn chłodniczy z myciem układu 120 PLN, płyn hamulcowy 100 PLN, wymiana klocków przód tył 140 PLN no i to co najważniejsze moim zdaniem - stan tarcz. Tylna już wydaje się być do niczego, a przednia na dojedzeniu, nawet ich nie widziałem z bliska.

Pisząc do sprzedającego poproś o podanie ci ich grubości. Kwoty które wymieniłem są kosztami wymian w mojej CB wydaje mi się ze w większości się pokrywają lecz tarcze do ntv kosztują 450 i 400 PLN odpowiednio przód tył.

Najlepiej by było abyś zajrzał do serwisówki ale jeśli nie chcesz szukać to możesz bazować na moich danych z książki CB gdzie przednia tarcza powinna nie być cieńsza niż 4,8 mm a tylna 4 mm.  

No i to co najlepsze przy wszystkich tego rodzaju motocyklach jeśli sporo stała to przydało by się  czyszczenie i synchronizacja gaźników. Ale z tym możesz się wstrzymać. Ja bym sprawdził koszta i trochę pojeździł poznając jak motocykl pracuje.

Oczywiście kwoty które wymieniłęm będziesz mieć za same części dolicz sobie do tego robociznę jeśli nie będziesz tego wykonywać samemu.

Myślę ze rozpisałem całość dość rzeczowo, zobaczysz jak będzie się do ciebie odnosić sprzedający podczas twoich pytań. Jeśli będzie wyrozmiały i szczerze poda ci to o co pytasz to może i warto się przejechać zobaczyć z bliska. 

Po tym zimnym wiadrze wody dodam tylko ze po takich naprawach za około 4,5 k miał byś naprawde fajny i PEWNY motocykl. Temat do przemyślenia zostawiam tobie :)


  • s3nsei lubi to

#3 s3nsei

s3nsei
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Imię:Seweryn
  • Motocykl:Junak 122
  • Lokalizacja:Łódź - RTK

Napisano 15 czerwiec 2016 - 07:59

Dzięki serdeczne. Szukam czegoś:) Ale faktycznie opony w takich odstanych moto zazwyczaj maja więcej niz 5 lat. i chyba jfaktycznie sklonie sie do odkladania i jak sie uzbiera kolo 5-6k to będzie łatwiej.



#4 StefanPL

StefanPL
  • Dawca
  • 68 postów
  • Imię:Stefan
  • Motocykl:Honda CB500
  • Lokalizacja:ŁÓDŹ

Napisano 15 czerwiec 2016 - 12:17

Kiedyś o tym pisałem, nie ma na to reguły. Jak sam szukałem motocykla to uważałem ze nie da się inaczej i chyba nadal się pod tym podpisuje - dobre moto ma się za kwotę około 6k. Zdarzają się okazje, ale w Polsce to zwykle miny. Możesz szukać tańszych motocykli, tyle tylko że zawsze musisz mieć margines w sytuacji gdy będzie coś do naprawy. Płyny eksploatacyjne to standard, a z reszta wszystko będzie zależy od egzemplarza. Jak kupiłem moją Hannę to robiłem całe zawieszenie, wymianę tarcz i klocków hamulcowych, wszystkie płyny i wcale nie żałuje. Po takim serwisie wiesz na czym jeździsz, znasz datę kiedy był zalany jaki płyn. W motocyklu uważam ze dwie rzeczy muszą być dobre. Opony bo to cie łączy z asfaltem oraz hamulce bo one pozwalają ci bezpiecznie obniżyć prędkość. Dlatego też zwróciłem ci na to uwagę.



#5 s3nsei

s3nsei
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 21 postów
  • Imię:Seweryn
  • Motocykl:Junak 122
  • Lokalizacja:Łódź - RTK

Napisano 16 czerwiec 2016 - 08:24

Też tak uważam, że kupienie czegoś do roboty nie jest najgorszą opcją. Sam zrobisz wiesz co masz.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!