Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Nowy Salon Motorwings


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#41 Sulik

Sulik
  • Użytkownik
  • 33 postów
  • Imię:Sulik
  • Motocykl:Indian Scout
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 10 czerwiec 2016 - 10:41

Zawsze jak czytam takie dyskusje, że GDZIEŚ TAM jest coś 5 zł taniej, to przypominają mi się recenzje restauracji, w których tzw. "sommelierzy pizzy" czy inne "Janusze gastronomi" dają 5 gwiazdek i piszą "DOBRA KNAJPA BO DUŻE PORCJE DAJO".

Nie ważne, że na talerzu gówno. Byle było tanio i dużo.


Użytkownik Sulik edytował ten post 10 czerwiec 2016 - 10:41

  • Suchy-wolk i salat lubią to

#42 Lipson

Lipson
  • Użytkownik
  • 268 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Yamaha MT-09
  • Lokalizacja:Łódź - Widzew

Napisano 11 czerwiec 2016 - 07:55

Podjedź albo zadzwoń to wycenimy, bo trzeba omówić która kiera oraz kwestię ciężarków i manetek.

Czesc motorwings, znalazłem małe luzy na sterowce pod górna korona amora, czy jak podjadę to możecie je skasować na miejscu? Jest tam nietypowa śruba dociskająca łożysko a nie chce robić tego sam jakimś pobijakiem.


`\_(“o)_/`

#43 MOTORWINGS

MOTORWINGS
  • Autor tematu
  • Partner
  • 502 postów
  • Imię:sklep
  • Lokalizacja:ul. Milionowa 3/5 Łódź

Napisano 11 czerwiec 2016 - 09:43

Czesc motorwings, znalazłem małe luzy na sterowce pod górna korona amora, czy jak podjadę to możecie je skasować na miejscu? Jest tam nietypowa śruba dociskająca łożysko a nie chce robić tego sam jakimś pobijakiem.


`\_(“o)_/`

Dzisiaj serwis nie pracuje, podjedź w poniedziałek między 10 a 17 to spojrzymy czy da się to zrobić na szybko.


Polub nas na Facebook'u http://www.facebook.com/Motorwings

#44 Lipson

Lipson
  • Użytkownik
  • 268 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Yamaha MT-09
  • Lokalizacja:Łódź - Widzew

Napisano 11 czerwiec 2016 - 14:46

Dzisiaj serwis nie pracuje, podjedź w poniedziałek między 10 a 17 to spojrzymy czy da się to zrobić na szybko.

ok fajnie, postaram sie byc przed 17


Sent from a not-so-smartphone. Anything written herein that you find misspelled, objectionable, incoherent, dim-witted, plagiarized or legally actionable should be attributed to the phone manufacturer, Chinese hackers, or PRISM.

#45 Rebel

Rebel
  • Użytkownik
  • 178 postów
  • Imię:Ad
  • Motocykl:Kilofaza
  • Lokalizacja:LDZ JAN/OLE

Napisano 12 czerwiec 2016 - 20:07

Zawsze jak czytam takie dyskusje, że GDZIEŚ TAM jest coś 5 zł taniej, to przypominają mi się recenzje restauracji, w których tzw. "sommelierzy pizzy" czy inne "Janusze gastronomi" dają 5 gwiazdek i piszą "DOBRA KNAJPA BO DUŻE PORCJE DAJO".

Nie ważne, że na talerzu gówno. Byle było tanio i dużo.

była różnica 10 zł na puszce belraya miedzy motołynks (49)a łódzkim valentino rossim w gumiakach 39 zeta, na necie tego samego belraya można kupić za  30 zeta czyli juz 20 zeta na niekorzyść Tosi i Mata. To że ktoś ma, nie znaczy ze nie umie liczyć a wręcz jest przeciwnie.


  • Sulik i michal_lc4 lubią to

Live slow!!!
 


#46 michal_lc4

michal_lc4
  • Użytkownik
  • 676 postów
  • Imię:Miguel
  • Motocykl:TDM 900 / Braaapp! KTM
  • Lokalizacja:Łódź ...y todo el Mundo

Napisano 12 czerwiec 2016 - 21:21

ok fajnie, postaram sie byc przed 17

Najlepiej bądź "za dziesięć", serwisy uwielbiają takich klientów  B)


  • karpiu i Piuriel lubią to

Supermoto se kupili... Terrorysty je&ane...  :P   SUPERMOTO LDZ
       Inspekcja Rowów Przydrożnych   :riding:                                                                          https://web.facebook..._homepage_panel


#47 Lipson

Lipson
  • Użytkownik
  • 268 postów
  • Imię:Adam
  • Motocykl:Yamaha MT-09
  • Lokalizacja:Łódź - Widzew

Napisano 12 czerwiec 2016 - 21:23

Najlepiej bądź "za dziesięć", serwisy uwielbiają takich klientów B)

Uwielbiają czy nie , klient jest klient a efekt końcowy to kozę być kula śnieżna. Na razie sie nie zawiodłem i oby tak dalej. Jak będzie odpowiedni Service to i będzie zapłata


Sent from a not-so-smartphone.
  • karpiu lubi to

#48 karpiu

karpiu
  • Dawca
  • 651 postów
  • Imię:Rafał
  • Motocykl:Suzuki Bandit 600N '03
  • Lokalizacja:Konstantynów Łódzki

Napisano 12 czerwiec 2016 - 21:24

Złośliwe bydlaki

all right partner, keep on rollin' baby!
  • Lipson lubi to




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!