Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Zxr 400 Lub Cbr F4


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Fredos

Fredos
  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Suzuki SV650N

Napisano 04 listopad 2015 - 20:53

Cześć, zastanawiam się nad zakupem nowego moto. Zrobiłem 1,2k km na torze sv650n i chiałbym spóbować czegoś z bardziej sportową pozycja za sterami. Myślałem nad Kawą zxr 400 lub cbrf4/f4i sport. Muszę się jeszcze wiele nauczyc jeżeli chodzi o torowanie dlatego szukam czegoś co nie będzie mnie ograniczać. Macie jakieś pomysły ?



#2 AndrzejCBR

AndrzejCBR
  • Użytkownik
  • 1159 postów
  • Imię:Andrzej
  • Motocykl:CBR 600 F4i Ogar 200
  • LokalizacjaEPI

Napisano 05 listopad 2015 - 17:22

Hmmm troche porównanie zupełnie innych motocykli. CBR F4/i do zxr 400 to przepaść. Uwierz ale po 1.2k km to raczej nie będziesz jakoś wymiatał. Z drugiej strony kupic f4 i podejść z dystansem też może ogarniesz. Sam mam f4i jeszcze pojemnością 600ccm od 5 lat i do dziś czuje respekt przed nią.



#3 Suchy-wolk

Suchy-wolk
  • Administrator
  • 5020 postów
  • Imię:Marcin
  • LokalizacjaŁódź-Stoki

Napisano 05 listopad 2015 - 20:23

ZXR 400 lepsza na torowanie - sam taką chciałem kupić, ale przegapiłem okazję z Łodzi i jak się później okazało jest duży problem z częściami. Nie chodzi już o wizualne dodatki lecz czysto mechaniczne i nie jedna osoba mnie o tym uświadamiała, więc wybrałem CBR F4 na torowanie.



#4 kwinto

kwinto
  • Dawca
  • 180 postów
  • Imię:Krzysztof
  • Motocykl:R6 / 660 LC4
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 06 listopad 2015 - 08:40

Cześć, zastanawiam się nad zakupem nowego moto. Zrobiłem 1,2k km na torze sv650n i chiałbym spóbować czegoś z bardziej sportową pozycja za sterami. Myślałem nad Kawą zxr 400 lub cbrf4/f4i sport. Muszę się jeszcze wiele nauczyc jeżeli chodzi o torowanie dlatego szukam czegoś co nie będzie mnie ograniczać. Macie jakieś pomysły ?

Moto które teraz masz daje bardzo duże możliwości i można kręcić na nim naprawdę dobre czasy. Jeżeli  jednak uważasz że Cię ogranicza to nie widzę sensu przesiadania się na zxr który jest słabszy, trudno o części, zdrowy egzemplarz, no i zawsze będą Cię klasyfikowali z silniejszą klasą 600. F-ka to chyba też nie do końca trafiony wybór jeśli zależy Ci na sportowym charakterze motocykla. 

Nie wiem jak jeździsz ale zdaje mi się że sv może Cię jeszcze wiele nauczyć. Ja dałbym jeszcze szanse svce w przyszłym sezonie, dozbierał monet i potem ewentualnie poszukał jakiegoś gixa/r6/600rr :)

Podsumowując jeśli musiałbym wybierać, brałbym f4.... ale nie rób tego ;)


Użytkownik kwinto edytował ten post 06 listopad 2015 - 08:43

  • michal_lc4 lubi to

#5 master611

master611
  • Użytkownik
  • 289 postów
  • Imię:Adrian
  • Motocykl:Romet Kadet--->Simson S51--->Suzuki GS500--->CBR F4--->GSXR 750 k6
  • LokalizacjaPoddębice,Łódź

Napisano 07 listopad 2015 - 15:13

sam mam f4 i jestem zadowolony z niej jak najbardziej, w miare wygodna jak na tej klasy motocykl :) 

moj znajomy kiedys powiedzial "a co Ci sie moze tutaj popsuc" ,dodal ze jedynie regulator napiecia a tak to honda to honda :P



#6 esquina

esquina
  • Użytkownik
  • 230 postów
  • Imię:Maciej
  • Motocykl:KTM
  • LokalizacjaŁódź

Napisano 07 listopad 2015 - 16:04

Jeden kolega z forum (nie pamiętam jaki nick) całkiem niedawno chciał sprzedać r6 dłubaną pod tor. Może jeszcze aktualne. SV Cię w jaki sposób ogranicza?



#7 Fredos

Fredos
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 13 postów
  • Imię:Michał
  • Motocykl:Suzuki SV650N

Napisano 07 listopad 2015 - 16:48

Ogranicza to może jedynie zbyt miękkie przednie zawieszenie, ale to można poprawić (na pewno nie zbliżyłem się jeszcze do limitów sv). Chodziło mi bardziej o pozycję na moto, wyprostowana niewielki kąt ugięcia kolan poporostu chiałem spróbowac czeogoś bardziej sportowego. Sądzę jednak że nie jestem jeszcze gotowy na sprzęty typu r6/gsxr. A mniejsze pojemności sportowych moto są drogie i jest ich u na niewiele. Dlatego zainspirowany wypowiedzią kwinta coraz bardziej przychylam się żeby dać sv szanse  przyszłym sezonie. Może ustawienie zawieszenia i podniesienie setów poprawi trochę sytuację.



#8 Suchy-wolk

Suchy-wolk
  • Administrator
  • 5020 postów
  • Imię:Marcin
  • LokalizacjaŁódź-Stoki

Napisano 07 listopad 2015 - 18:06

Może ustawienie zawieszenia i podniesienie setów poprawi trochę sytuację.

 

Nie może, a na pewno ;)



#9 rooland

rooland
  • Członek Stowarzyszenia
  • 1289 postów
  • Imię:Roland
  • Motocykl:R6
  • Lokalizacja

Napisano 09 listopad 2015 - 08:05

MIałem Svkę tylko że Skę i długo nią śmigałem na torze... uwierz mi, że można na niej za***rdalać i to dość solidnie... najlepiej jak zrobisz w niej kilka modyfikacji które poprawią głównie miękkie zawieszenie oraz hamulce które są raczej spowalniaczami :) Jak coś to wal na pw do mnie to ci mogę powiedzieć co wypadałoby zrobić... zxr400 mega sprzęt na tor tylko jak się wywalisz to dostępność i cena części będzie cię męczyć...cbrki też fajne ... ale mówię Ci, Svka może cię jeszcze dużo nauczyć :) 







Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!