Skocz do zawartości

Forum Łódzkich Motocyklistów używa ciasteczek. Więcej informacji - Polityka prywatności. Aby usunąć komunikat kliknij na przycisk:    Akceptuję


Zdjęcie
- - - - -

Co Wybrac, R1,1000Rr Czy Gsxr 750/1000?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
51 odpowiedzi w tym temacie

#1 master611

master611
  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Imię:Adrian
  • Motocykl:Romet Kadet--->Simson S51--->Suzuki GS500--->CBR F4--->GSXR 750 k6
  • Lokalizacja:Poddębice,Łódź

Napisano 20 wrzesień 2015 - 12:48

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?



#2 fred89

fred89
  • Dawca
  • 322 postów
  • Imię:Sylwester
  • Motocykl:GiXXer 1000 K2, CBR 600 F3, Virago 535, RG 80, Simson!
  • Lokalizacja:Koluszki / Łódź

Napisano 20 wrzesień 2015 - 14:46

Jak traktujesz moto tak ono Ci sluzy :-)
Litry sa mocno przeciazone z racji mocy i uzytkownikow pragnacych wrazen...

Osobiscie polecam Gixxa ;-)
Mam drugi sezon i jest tfuuu tfuuu (by nie zapeszyc) bezawaryjny :-)
A mocy wystarczy na dlugo ;-)

R1 i Cbrki maja wieksze problemy techniczne bo sa popularniejsze i przechodza z rak do rak :-)

Najlepiej sie przejechac i dopasowac do siebie :-)

Użytkownik fred89 edytował ten post 20 wrzesień 2015 - 14:48

qxK0W5f.jpg


#3 michal750

michal750
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:okolice Łęczycy

Napisano 20 wrzesień 2015 - 17:33

Rowniez sklanialbym sie do CBR lub GSXR

Problemy w ramach GSXRow byly tylko w modelach K5-K6



#4 master611

master611
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Imię:Adrian
  • Motocykl:Romet Kadet--->Simson S51--->Suzuki GS500--->CBR F4--->GSXR 750 k6
  • Lokalizacja:Poddębice,Łódź

Napisano 20 wrzesień 2015 - 18:02

dzieki za wypowiedzi, a ma ktos cbr 1000rr i moze podzielic sie opiniami ? :)



#5 michal750

michal750
  • Użytkownik
  • 28 postów
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:okolice Łęczycy

Napisano 20 wrzesień 2015 - 20:42

Mialem kilka i jak dla mnie:

 

+wygodna pozycja

+umiarkowane spalanie

 

-korci zeby ostro wkrecac na kazdej prostej :)  (nie umialem nim spokojnie jezdzic)

-nie czuc realnej predkosci (jadac przez wies 190 km/h  wydawalo mi sie ze jade ok 80 km/h)

-maly schowek



#6 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 976 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 20 wrzesień 2015 - 21:12

A musi byc sport gdzie pow 200 km to meczarnia? Moze ostry naked ktory nie ustepuje osiagami sportom?

#7 master611

master611
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Imię:Adrian
  • Motocykl:Romet Kadet--->Simson S51--->Suzuki GS500--->CBR F4--->GSXR 750 k6
  • Lokalizacja:Poddębice,Łódź

Napisano 20 wrzesień 2015 - 21:49

A musi byc sport gdzie pow 200 km to meczarnia? Moze ostry naked ktory nie ustepuje osiagami sportom?

jakies konkretne propozycje?



#8 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 976 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 20 wrzesień 2015 - 21:54

Tuono? Monster 1200? Speed triple 1050?
Street fighter ducati?
Ewentualnie moj monster 821 ale to nie litr

#9 Dzery

Dzery
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:Fireblade
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 20 wrzesień 2015 - 21:56

Mi marzy się BMW s1000rr, którego brakuje w tym zestawieniu. Nawet ten z pierwszy z 2008r, ale w Polsce jest ich jak na lekarstwo i nie ta półka cenowa.


  • matthewspl lubi to

#10 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 976 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 20 wrzesień 2015 - 22:02

Mi marzy się BMW s1000rr, którego brakuje w tym zestawieniu. Nawet ten z pierwszy z 2008r, ale w Polsce jest ich jak na lekarstwo i nie ta półka cenowa.


O tym zapomnialem, tez super.

#11 Dzery

Dzery
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:Fireblade
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 21 wrzesień 2015 - 01:21

Przy nowszym sprzęcie kierował bym się bardziej ceną części, dostępnością i serwisem. Serwisem Hodny, dostępnością części przede wszystkim, ale też i ich ceną jestem pozytywnie zaskoczony. Hodna Profi na Obywatelskiej ściąga wszystko co chcę w ciągu ~2dni, ceny jak w ASO (wiadomo) ale do przełknięcia.

Kiedyś urwałem śrubkę przelewu oleju w Kawie GPZ, prawie miesiąc czekania a koszt 60zł jak za kawałek aluminium z gwintem... masakra.

 

W wrześniowym Motocyklu czytałem test o CBR 1000 z 2008r po 50tyś km i summa summarum wypadł średnio. Ale pewnie i tak to będzie ten kolejny...



#12 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 976 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 21 wrzesień 2015 - 08:17

Przy nowszym sprzęcie kierował bym się bardziej ceną części, dostępnością i serwisem. Serwisem Hodny, dostępnością części przede wszystkim, ale też i ich ceną jestem pozytywnie zaskoczony. Hodna Profi na Obywatelskiej ściąga wszystko co chcę w ciągu ~2dni, ceny jak w ASO (wiadomo) ale do przełknięcia.

Kiedyś urwałem śrubkę przelewu oleju w Kawie GPZ, prawie miesiąc czekania a koszt 60zł jak za kawałek aluminium z gwintem... masakra.

 

W wrześniowym Motocyklu czytałem test o CBR 1000 z 2008r po 50tyś km i summa summarum wypadł średnio. Ale pewnie i tak to będzie ten kolejny...

Sorry ale żyjemy w 21 wieku i nie ma problemów z częściami :), zwłaszcza dla nowych motocykli (przy używanych możliwe bo nie ma wszystkiego na stanie), w 48-72 h można sprowadzić z drugiego końca Europy jedną śrubkę. Przy nowym moto trzeba przestrzegać warunków dotarcia silnika i wszystkich przeglądów itp. to nie będzie żadnych problemów i części nie będą potrzebne.



#13 Matik

Matik
  • Użytkownik
  • 245 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Suzuki GSX 750F
  • Lokalizacja:Łódź - Bałuty

Napisano 21 wrzesień 2015 - 10:25

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;
Zastanawiam sie nad cbr 1000rr z 2004r, r1 z 2004 lub gixem 750/1000 k4,k5 ... wlasciwie najbardziej przemawia do mnie cbr lub gsxr,tylko slyszalem ze w gsxr 1000 lubia pekac ramy, a w cbr lubi zdechnac alternator...podzieli sie ze mna ktos opiniami co wybrac?


Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

Użytkownik Matik edytował ten post 21 wrzesień 2015 - 15:17


#14 master611

master611
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Imię:Adrian
  • Motocykl:Romet Kadet--->Simson S51--->Suzuki GS500--->CBR F4--->GSXR 750 k6
  • Lokalizacja:Poddębice,Łódź

Napisano 21 wrzesień 2015 - 17:09

Jak to czytam to sie zastanawiam czy ty w ogóle się do jakiegoś przymierzałeś? Wybierasz same super sporty ( bakuje tylko kawasaki i miałbyś pełną gamę motocykli sporowych ze wschodu do wyboru). Ja od siebie powiem tak w koło komina spoko ale w dalszą trase gsxr to typowa sportowa pozycja bez żadnego kompromisu, więc o wygodzie w dalszą trasę zapomnij. Chcesz coś ze sportowym zacięciem i dobrymi osiągami na dłuższą trasę/do turystyki? Moją propozycją jest np. Kawasaki zz12r lub zx12r zależy tu już jaki silnik wybierzesz sobie bo rama jest praktycznie prawie bez różnic.Moja rada najpierw sam zdobądź jakieś pojęcie, czy w ogóle będzie ci wygodnie na moto, czy zwyczajnie pasuje ci takie. Przesiadka z dość komfortowej f4i na sportowy typowo motocykl może okazać się strasznie niewygodne. Proponuje dlatego też kawasaki "12" bo to moto z zapasem mocy i nadal pozycja nie do końca sportowa. Jeśli natomiast to ma być typowy przecinak to osobiście uwielbiam "Gixy" moto wytrzymałe i ma super kopa:) Został jeszcze wygląd ale to kwestia gustu.

z motocykli uwazam jedynie honde i suzuki, a yamaha to "jak juz"...na kawasaki wgl nie patrze szczerze mowiac, jestem swiadomy tego ze moto ktore kupie nie bedzie wygodne; poza tym nie szukam turystyka wiec samo mowi przez siebie;



#15 Dzery

Dzery
  • Użytkownik
  • 31 postów
  • Imię:Tomek
  • Motocykl:Fireblade
  • Lokalizacja:Łódź

Napisano 21 wrzesień 2015 - 18:20

Sorry ale żyjemy w 21 wieku i nie ma problemów z częściami :), zwłaszcza dla nowych motocykli (przy używanych możliwe bo nie ma wszystkiego na stanie), w 48-72 h można sprowadzić z drugiego końca Europy jedną śrubkę. Przy nowym moto trzeba przestrzegać warunków dotarcia silnika i wszystkich przeglądów itp. to nie będzie żadnych problemów i części nie będą potrzebne.


W 21 wieku ale z 10 lat temu problemy były. Pewnie faktycznie się pozmieniało i nie ma problemu z dostępnością. ;)

#16 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 976 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 21 wrzesień 2015 - 19:17

z motocykli uwazam jedynie honde i suzuki, a yamaha to "jak juz"...na kawasaki wgl nie patrze szczerze mowiac, jestem swiadomy tego ze moto ktore kupie nie bedzie
wygodne; poza tym nie szukam turystyka wiec samo mowi przez siebie;

Probuje doszukac sie jakiejs logiki w wyborze tylko Hondy i Suzuki? Dlaczego tylko te marki? Co z np z Triumphem, Ducati, BMW,KTM, Aprilia?
  • Suchy-wolk lubi to

#17 master611

master611
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Imię:Adrian
  • Motocykl:Romet Kadet--->Simson S51--->Suzuki GS500--->CBR F4--->GSXR 750 k6
  • Lokalizacja:Poddębice,Łódź

Napisano 21 wrzesień 2015 - 19:30

wlosi niech robia pizze ale nie pojazdy jak dla mnie;

a co do pozostalych trzeba miec wiekszy kapital



#18 matthewspl

matthewspl
  • Użytkownik
  • 976 postów
  • Imię:Mateusz
  • Motocykl:Ducati Monster 1200 R
  • Lokalizacja:Lodz

Napisano 21 wrzesień 2015 - 19:37

:) A jezdziles Ducatem albo Aprilia kiedykolwiek? Kazdy ma prawo do swojego zdania i tego nie krytykuje ale trzeba byc obiektywnym.

#19 master611

master611
  • Autor tematu
  • Użytkownik
  • 269 postów
  • Imię:Adrian
  • Motocykl:Romet Kadet--->Simson S51--->Suzuki GS500--->CBR F4--->GSXR 750 k6
  • Lokalizacja:Poddębice,Łódź

Napisano 21 wrzesień 2015 - 20:15

:) A jezdziles Ducatem albo Aprilia kiedykolwiek? Kazdy ma prawo do swojego zdania i tego nie krytykuje ale trzeba byc obiektywnym.

popieram, kto co lubi; nie jezdzilem



#20 Suchy-wolk

Suchy-wolk
  • Administrator
  • 4117 postów
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Łódź-Stoki
  • Karta FŁM:0169

Napisano 21 wrzesień 2015 - 22:28

Na drugi rok przymierzam sie zmienic moto, obecnie mam f4 ale powoli brakuje mi mocy;

 

Pytanie czy litr Ci potrzebny? Każdy jeździ czym lubi, ale nie gadaj, że Ci mocy brakuje w F4 bo taką samą jeżdżę po torze i 100 koni robi swoje, wystarczy pokręcić na obrotach  :hihi:

 

A tak poważnie. Przejedź się 600'tką nowszej generacji, a zobaczysz jak dużo da Ci przesiadka na motocykl z wtryskiem, który ma 20 KM więcej. Skoro pozostajesz przy Hondzie, proponuję 600RR (im nowsza tym lepsza). Zaoszczędzisz kasę na eksploatacji, a douczysz się jeździć sprzętem. Jak nie 600RR, to GSX-R 750 będzie moim zdaniem bezkonkurencyjny, bo wybaczy Ci dużo więcej niż litrowy 200 konny przecinak.


Budujesz dom lub remontujesz mieszkanie? Zajrzyj na www.wega-lodz.pl






Podobne tematy Zwiń

  Temat Forum Autor Podsumowanie Ostatni post

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Nie jesteś jeszcze użytkownikiem?
Zarejestruj się już dziś i skorzystaj z wielu przywilejów jakie na Ciebie czekają!